torsdag 18 juni 2009

Sög i fisketarmen

Hade 1 timma till övers igår o med tanke på kanonvädret så begav jag mig ut på sjön. Blev iaf en 20minuters fiske eftersom man måste ta lite hänsyn till broöppningen o så. Jag stod o tog det lite lugnt ute på sjön. Skönt i det vädret. Har ju köpt ett nytt superdrag o det levererade redan på andra kastet. Fick en 3,2 kg`s. Fiskade utanför Naddö huset o gled in mot Åmynningen typ. Körde bara en repa. Skönt o få känna på en firre.

Jag o farsan har snackat om att fiska idag. Det regnar o det stoppar ju inte oss. Men farsan hade en hel del o styra med, så vi får se om det blir nåt.

1 kommentar:

Limpa sa...

Jaså? Fan vad det släppt där ute nu då! Var bra aborrefiske i det området förr. Värt att testa. Jag tittar ju numer bara på fiskar på bilder, men dyra grejer handlar jag=)Har lite nya jigs och grejer med.