torsdag 14 maj 2009

Tävlingsnerver ?

Var precis inne på Olas Fiske i Motala o inhandlade de sista tricksen inför lördagens tävling. Där satt grabba o lackade egna drag hehe. På temakvällen hade det varit inne en massa grabbar som ska va med på lördag, alla gick o mörkade vad de handlade för drag. haha mycket hemlighets makeri.

Det har ju varit väldigt trögt fiske i Boren än så länge vad man hört. Har ju själv inte kommit iväg dit än. Jerk har gått trögt. Så på lördag så gäller det nog att va flexibel. För egen del så har jag nog täckt upp en massa olika metoder som ska testas på lördag. Jerk, gäddflugor, modifierade gäddflugor :D , vanliga wooblers, skeddrag, kan även bli aktuellt o testa på lite vertikel jigging. Annars så hoppas jag på att det ska va lite drag på gäddorna på lördag så det inte blir en massa team som går fisklösa.

När jag var inne så nämnde de att det var en hel del roliga namn som teamen ställde upp med. Jag frågade vad Olles team hette. Team betesångest hehe då frågade jag ju vad farsan döpt vårt team till. Team Lindholm. Jeez go crazy

Inga kommentarer: