lördag 16 juni 2012

Ny gäddpåk

Äntligen dags för en ny gäddpåk. Trött på den obefintliga känslan och de dåliga kastlängderna så efter lite surfande på forum bestämde jag mig för ett Daiwa Luna Predator Versatile 7,3. Det har genomgående fått god kritik och har precis de egenskaper jag söker. Även designat av Buster himself - vad kan gå fel? Äntligen kan man kanske få tillbaka lite längd i kasten igen och att även de mindre fiskarna känns lite mer spännande.

                                                  
                                                       Att spöt är sjukt snyggt gör ju inget!

Efter lite letande och priser från 2495 till REA på 1495 hittade jag det i en webshop jag aldrig tidigare sätt, http://www.kamm.se/webshop.html för 995! Den tar vi sa polisen..


Det får känna färg i Boren nästa vecka..

Inga kommentarer: