tisdag 8 maj 2012

Tävling o sen Norra

Ja. Det närmar sig Boren Esox Open i just Boren. 19 maj tror jag det var. Verkar som att hela Gäddodil kommer närvara. Söbbe o Limpa kör en båt o så kör jag med Farsan aka Fotografen. Må bäste Snipa vinna!!

Efter det ser vi ut att bli ett gäng som drar iväg 5-6/6 o drar lite i Norra igen. Röd dag på onsdagen gör att vi åker upp tisdag kväll o sitter o drar lite ljugar historier ihop med lite stark dryck. Ska sjuke man MP hänga med då? Det ska vi fixa!

Men innan allt detta så drar jag o frugan på solsemester till Sardinien. Och as we speak så är Limpa med familj i Grekland o lapar sol. Vi har det bra i Gäddodil :)

crapfish

1 kommentar:

JoiHolmer sa...

Fan va gött o läsa om fisket och att ni har det bra gamla gäddbröder!

Här uppe i Tm Gäddodil Div. Norra händer det grejjer!!
I höstas inhandlades gäddpulka och efter en lång vinter med båtfix är nu äntligen fisket i full gång. Har precis lärt mig att det finns sjuka gäddvatten runtomkring Östersund!!
9 juni har vi en av Sveriges största gäddfisketävlingar.
Sugna?? :)


http://www.storsloken.se/forums/showthread.php?t=1346

I övrigt ser jag ju fram emot nästa fisketrip söderut och gäddodil-häng!!

Ha det gött, så länge boys!
//
Holmer