onsdag 12 maj 2010

Gäddtävling

Ja den 29e maj så är det dags för Boren Esox Open. Denna tävling anordnar Olas Fiske o detta är en tävling som upprättades förra året. På första tävlingen körde jag med Farsan o vi kom på prisplats. Höst tävlingen körde jag med Henke o vi hade ingen fiskelycka då. Revansch dags.

Jag ska iväg på en 30 årspresent samma dag men jag har fått klartecken att jag hinner delta innan vi drar. Så frågan är ju hur vi kommer ställa upp. Kan Henke va med? Eller är det fotbollsmatch? Kul vore om henke o linus körde. Jag o Kricke. Två Team Gäddodil. Segern är ju klar då :D iaf det får vi kolla lite på. Kan även bli som så att jag kör med farsan.

Boren Esox Open har fina priser o är en CnR tävling. Så vill du va med på en gäddtävling med gott folk så anmäl dig hos Olas Fiske. Det är ingen trolling tävling utan spinnfiske som gäller.

1 kommentar:

Team Vadstena Trolling sa...

Din far är ledig med andra ord?
Ska höra med han om han är sugen..

Skit fiske på er